16 Nisan 2014 Çarşamba

Flormar Cilt Bakım Ürünleri

Ben biraz kozmetik sektörünü geriden takip edenlerdenim galiba. Marka yeni ürün çıkartır ben hala elimdeki ürünü bitirmemiş olurum, ya da o ürünün piyasadan çekilme nedeni ne olursa olsun son kalanları toplamaya çalışırım :) 

Flormar önceleri sadece uygun fiyatlı ojeleri ile çağrışım yapsa da zihinlerde, artık pek çok kozmetik ürününde adından söz ettirmeyi başardı. Bu ürün kollarından bir tanesi de cilt bakım ürünleri hiç şüphesiz. 

Markanın internet sitesinde satış fiyatı 8,25 TL. olan ve severek kullandığım 3 cilt bakım/temizleme ürününden bahsedeceğim sizlere.



İlk olarak muhteşem kokusuyla sabah akşam değil günün her saati yüzünüzü yıkamaya teşvik eden papatya özü ve E vitamini içeren Clean Care Facial Cleansing Gel Chamomile'den söz etmek istiyorum. Tüm cilt tiplerine uygun bu ürünü neredeyse yercesine kullandığımı itiraf ediyorum :) Bu seri içerisinde en sık kullandığım ve en beğendiğim ürün olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim. Cildi temizlediğini yıkama sonrası cildinizdeki ışıldama ile hemen fark ediyorsunuz. Kuru cilt tipine sahipseniz her yıkama jeli sonrası olduğu gibi bu ürünü kullandıktan sonra da nemlendirici kullanmanız gerekiyor. 150 ml. oluşu uzun süreli kullanım için bir avantaj teşkil etmekte.   







İkinci olarak, maskeler içerisinde en sevdiğim türlerden biri olan markanın soyulan maskesinden bahsetmek istiyorum. Clean Care Peel off Mask Aloe Vera soyulan maske adından da anlaşılacağı üzere aloe vera ayrıca panthenol içermekte. Biliyorsunuz hem aloe veranın hem de panthenolun cildi nemlendirme özelliği söz konusu. Klasik soyulan maskelerde olduğu gibi 15-20 dk. kuruyana kadar bekleyip, soymak suretiyle ciltteki ölü deri, kir, toz benzeri artıkları temizlemekte kullanılan bir maske. Soyulan maskeler her gün yapılmadığı için, 150 ml. lik bu ürünü de uzun süre kullanmak mümkün.   



Son olarak, kokusunu ve ciltte bıraktığı fazla yağı beğenmediğim Clean Care with Vitamin Complex Apricot Scrub'da. Şeftali özü ve vitamin kompleksi ile zenginleştirilmiş bu ürün tüm cilt tipleri için uygun olarak satışa sunulmuş olsa da ben sadece çok kuru cilt tipine sahip kişilerin kullanması gerektiğini düşünüyorum. Yine de cildinin nem ihtiyacı olduğunu düşünenler kullanabilirler çünkü gerçekten de bu konuda çok etkili. Ölü hücrelerin atılması, siyah nokta ve kiri arındırma özelliği bulunan bu ürünün içerisinde mikro tanecikler olduğu yazılsa da benim elimdeki ürünün içerisinden makro tanecikler çıktı. Hassas bir cildim olduğu hissine kapılmama neden olan bu ürün içindeki tanecikler gerçekten de yıkarken canımı yaktı. Şeftali kokusu sevenler ve kuru ciltler için tavsiye edebileceğim bu ürün bu seri içerisinde en sevmediğim ürün sıfatını üstlenmiş durumda. 

    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder