4 Haziran 2014 Çarşamba

Telefonlara Gelen 9 Kişiye Gönder Mesajları

Birkaç yıl önce yok hint felsefesi yok buda rahiplerinin duası yok totem gibi saçma sapan başlıklarla bu mesajı 9-7-3 kişiye gönder saçmalıkları geliyordu.

Yeni moda, din düşmanlarının beddua mesajları. Sözde dua mesajı ama nedense göndermezseniz duanız kabul olmasın diye bedduasını da ekliyor akıldan noksan vatandaş. O kadar sinirliyim ki, dini sömüren insanlar elini kolunu sallaya sallaya geziyor. Nasıl bir zihniyet dua gibi, kul ile Allah arasındaki en saf ve en temiz iletişimi kendine sevap kazanmak bahanesiyle çirkinleştirebilir?

Telefonlarımıza mesaj göndererek aklınca dua okutup sevap topladığını düşünen cemaat bireylerine not: bu mesajı silersen veya göndermezsen Allah dileğini kabul etmesin şeklinde yazılan bir dua sadece bedduadır. Bu mesajı bana yollayan ve bu mesajlaşmayı başlatanlara hakkımı helal etmiyorum. Allah korkuları varsa Allah'ın adını kullanarak insanları zan altında bırakmasınlar. Dua gönülden, kişinin Allah ile arasındaki bir ibadet şeklidir. Bir mesaj ve mesajdaki dayatma sevap değil ancak ah kazandırır. Zaten mesajın gönderildiği kişi Allah rızasına saygı ve sadakat ile bağlıysa dayatma yapmadan sadece Allah rızası için bu mesajı yayar. Yani kendinizle çelişiyorsunuz. Amaçsız ve ah alan bir kitlesiniz. Sizi Allah'a havale ediyorum.

6 yorum:

  1. Sil gitsin güzelim, sebepsiz beddua kişinin kendi ayaklarına dolaşır.
    Ne demek ALLAH dileğini kabul etmesin demek!
    Bıraksınlar bu işleri, hz. ALLAH kimin duasını kabul kiminkini red edeceğini bilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir değil beş değil bugünlerde o kadar çok mesaj gelmeye başladı ki sinirimden kendimi yiyordum :) Yazdım rahatladım. Teşekkürler yorum için :)

      Sil
  2. hay Allah razı olsun,bunu cevap olarak göndermeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten cevap olarak yazıyorum hatta diyorum ki bu yazdığımı, sana mesajı yazana yolla o da ona yollayana yollasın :)

      Sil
  3. aaa bunlardan geliyo bana daaa. iyi oldu bak ben de ne düşünceğimi şaşırıyodum yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi fikrin sahibi ciddi ah alıyor, Allah akıl fikir versin..

      Sil