3 Haziran 2014 Salı

Uyku Sorunsalı

Mevsimler de birbirine karıştı, insanlar da ve buna ek olarak benim uyku düzenim de. Gece yatmak bilmez sabah kalkmak bilmez moddayım. 

Bu sabah telefonun alarmını geç kalmamak için 1 dk aralıklarla 2 saat boyunca kurmuş olmama rağmen saat 9.00 da gelen şirket aramasıyla uyandım. Alo demeden önce bir ses açma tekniğim var ki gören beni opera sanatçısı zanneder :)) 

Ama gelin görün ki çay içmeden bir de üzerine sigara içmeden benim sesim akşam 5.00 bile olsa açılmaz :( Karşıdaki yemedi tabi benim saatlerdir uyanık olduğumu. Ben de B planına geçiş yapıp sigarayı bırakmaya çalışıyorum da sesim boru gibi günlerdir böyleyim kendime gelemiyorum dedim ve bir sevgi seliyle karşılaştım :) 

Güldüğüme bakmayın sinir bozucu bir durum var ortada. Bu ara hakikaten gecenin 4 ünden önce uyuyamıyorum. Okul zamanı sınav haftasında ders kitabımı açmamla gözlerimin kapanması bir olurdu nerede olursam olayım :) Etütden yatağıma zor giderdim. Yeniden bir sınav psikolojisine girmem lazım. Ben en iyisi bir sınava hazırlanayım ama hangisine ? Eş dostsuz ahhh pardon klavyem sürçtü sınavsız girilebilen yer yok aslında bulurum bir tane. Kalın sağlıcakla :) 

10 yorum:

  1. süt gerçekten işe yarıyor,bi de uyucam uyucam diye takılmadan kendiliğinden gelmesi:)))

    YanıtlaSil
  2. bir de sormuşsun çiçekle ilgili cevap:
    not;yanlışı düzeltmece
    1-adı isveç değil isviçre lalesi
    (yanlış anlamışım özür diliyorum)
    2-isteyenler için arkadaşım ziraat mühendisi muhlis bey'in telefonunu verdi:0532 211 24 31
    3-ayrıca dileyen olursa uskumruköy dörtyolağzı'lis'çiçekçisi sarıyer'de de bulabilirmiş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsviçre Lalesini merak edenler Kedili Evin Tarzı'nda Havva Peynirci'nin yazısını okumalılar ben de ilk defa gördüm. Şimdi yukarıdaki yorumun nedenini merak edenlere ipucu olsun :)

      Ve @Havva Peynirci; teşekkür ederim ilk fırsatta gideceğim :)

      Sil
  3. Benim favori zaman aralıklarım işte onlar :) sabah ezanından önce yatmıyorum. Bir de uyanır uyanmaz aç karnına sek kahve misss :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sek kahve ömrümce içemedim. Bir zamanlar sınav zamanı kahve kola karışımının uyku açtığı saçmalığını söylemişlerdi neredeyse midem delinecekti. 3ü bir arada ya da beyaz çikolatalı benim favorim. Bu arada ertesi gün işe nasıl gidiyorsun hiç anlamıyorum. Ben işportacı gibi koca evrak çantamla dolaşırken her halde boş bulduğum yerde çantamı yastık yapar uyurdum :)

      Sil
    2. Tamam bir sek kahve borcum olsun sana :) 78 saatlik uyumama rekorum bile var ama sonrasında bırak işe gitmeyi adım atamıyordum halüsinasyon görmeye başlamıştım :)))

      Sil
    3. İnanırım Vallahi. Ben uykusuzken terör estiriyorum yaw herkesin tepkisi farklı işte :) Sek kahve benim sana borcum olsun benim ki sütlü olsun please :)

      Sil
    4. Eee ama olmaz ki ömrünce hiç içmeden olur mu ki?
      Ama sen işin garip yanını bilmiyorsun ;) sorarsın dedim ama dur ben anlatayım :)
      Cuma gününe yetiştirmem gereken bir işim vardı o sebeple 78 saat uyumadım işimi yetiştirdim ve perşembe gecesi uyuduğumda C.tesi uyandım akşam kalktım ahahah
      Sonuç mu? İş mi? Otur sıfır :)))

      Sil
    5. Aaaa çok geçmiş olsun çok fena bir durum. Bu gün o kadar sıcaktı ve o kadar yoruldum ki sarhoş gibiyim normal zamanda sorardım kesin :))

      Sil