7 Ağustos 2014 Perşembe

Oy Vermeye Hazır mısınız?

Bir ülke düşünün ki her seçim dönemi farklı sansasyonlara maruz kalsın. Elektrik kesilsin, kediler bir yerlerden çıksın. Evet yazan damgalar nedense eksik dağıtılsın. Sizinle oy kullanmaya gelenler nüfus cüzdanıyla değil, elinde imzalı bir kağıt parçasıyla gelsinler. Adresinizde başkası oturuyor gözüksün ve yıllar sonra ilk defa seçmen kağıdınızı elde etmenin hiç bir yolu olmasın. Ertesi gün bir yerlerde ya yanmış, ya da denizden dereden oy pusulası çıksın. 

Kafalar zaten karışıkken, zaten bu mu beni temsil edecek diye bir sürü düşünce dalgası günden güne yayılırken, bu ve benzeri soru işaretleri, korku, kuşku ve baskı ile oy vermeye hazır mısınız?

Ben hazırım. Sonucu değiştirmeye gücünüz yetmese bile, ben de söz sahibiyim, ben de buradayım ve ben senden sizden farklı düşünüyorum demek adına, kaybolup gitmemek için, yok sayılmamak için, görmezden gelinmemek için oy vermeye hazırım. 
  


1 yorum: