Serhira Sertaç Cihan çok güzel bir mim cevaplamış. Ben daha önce, pek çok blog yazarına yorum yazarken söylediğim gibi mim okumayı çok seviyorum. Çok orijinal cevaplar veriyor yazarlar ve ayrıca yazarı tanımak adına güzel bir yöntem. Sevgili Serhira'nın mim cevaplarını çok beğendim, o da sağ olsun beni mimlemiş :)
1.En çok kırıldığın / incindiğin kelime?
Saatlerce karşımdakine bir şey anlatıp cevap olarak "peki" dendiği zaman aslında kırılmıyorum ama cidden sinirleniyorum. Sonra kendi kendimi yiyorum :) Biri bana anlattığım onca şeye rağmen "peki" deyince ruh ve yüz halim aynen budur :)
2.Herkesin kullandığı bir kelime olur.Ama senin için bir insan olur.O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın? Ne düşünüyorsun?
Böyle bir durum yaşamadım galiba cevap bulamadım :) Belki de bu soruyu anlamamış olabilirim :)
Mim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Mim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
17 Temmuz 2014 Perşembe
15 Haziran 2014 Pazar
İlk Mim
Blog açma hikayeniz nedir?
Daha önce farklı bir isimle çok sevdiğim bir blogum vardı fakat bir takım talihsizlikler nedeniyle kapattım. Sonra yeniden yazmalıyım diyerek yepyeni bir sayfa açtım.
Blog isminiz nereden geliyor?
Hayattan :) Renkler, sesler ve kokuları ayırıp, kavrayıp, varlıklarından faydalanabildiğim için şükrediyorum. Görmeseydim kokular ve sesler, duymasaydım renkler ve kokular bana hayata tutunmak için bir neden verecekti. Empati yapabilmek lazım hayatta. Sahip olduklarıma şükredebilmek adına bu üç kavram hep gözümün önünde olsun istedim. Ve ümitsizliğe kapılıp, kötü olaylar yaşadığımda ama sen şanslısın demek için kendimce nedenlerim bunlar benim.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)


