Sevgili Sade ve Derin ve Serhira bana ödül vermişler, ödülün ismi de nasıl güzel, sevgi ve dostluk ödülü. Sevgi ve dostluk bu dünyada en çok ihtiyaç duyduğumuz vücut bulmuş kavramlardan iki tanesi, yüreklerine sağlık.
Bu blog benim ikinci blogum. Ben bu yeni isme ve yeni şablona alışmaya çalışırken, bu kadar kısa zamanda bana ödül verilmesi nasıl mutlu etti beni anlatamam.
Ben bu ödülü, düşünerek yazan, vicdan sahibi, para kazanmaktan ziyade en büyük amacı yazmaktan zevk almak olan, her gün yazdığı yazılarla yeni şeyler öğrenmeme veya yeni şeyler araştırmak adına bir ışık yakan, koşulsuz bir şekilde okuyucularından bildiklerini esirgemeyen, güzel yürekli tüm blog yazarlarına gönderiyorum. Bana neden ödül gelmedi diyen ya da daha önce bu ödülü alanlara da bir kez daha gitsin bu ödül :)
Sevgilerimle...
