Revenge, son zamanlarda heyecandan avuçlarımın içi terleyerek izlediğim nadir dizilerden her izlediğimde, her bölüm sonunda yok artık diyorum. Yerli versiyonu ile orijinal versiyonu arasında dağlar kadar fark olacağını bildiğim için hiç izlemedim bile. Malum yılların Desperate Housewives'ını mahvettikleri için bu diziyi nasıl bir şekle sokmuşlardır kim bilir?