Annemiz, yakın bir arkadaşımız veya yakın bir akrabamız bizi teselli etmek için "insanların ne çok derdi var, bu günümüze de şükür, bizden kötü durumda olan nice insan var, isyan etme" der. Bu cümleler bir anlam ifade etmez o an, çünkü öyle kendimize "acımaya" odaklanmışızdır ki, bizden daha kötü durumda olup da yaşam mücadelesi verebilecek başka bir kimse olabileceği gerçeğini gözümüzle görmeden kabul etmeyiz.
Hayat Çok Güzel etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Hayat Çok Güzel etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
17 Nisan 2014 Perşembe
Mutlaka İzlenmesi Gereken Bir Film : Chce Sie Zyc
Bazen hayatta her şey bizim lehimize gelişiyor gibi hissederiz ve kendi kendimize "elimi neye atsam kuruyor" deriz kimi zaman. Kimi zaman şanssızlık, kimi zaman kısmetsizlik, kimi zaman da çaresizlik gibi tanımlar kullanırız hayatımızdan ya da kendimizden bahsederken.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

