Sevdiğim pek çok dizi sezon finali yapınca yeni diziler keşfine çıktım ve bu defa değişik bir konu ile karakterleri konudan daha ön plana çıkan bir dizi ile karşılaştım. Pek çok blog yazarının da tavsiye ettiği Person of Interest e nihayetinde başladım ve bitirdim :)
2011 yılında Amerikan CBS kanalınca yayınlanmaya başlayan dizinin ana dili İngilizce. Şu ana kadar 3 sezon, toplam 65 bölüm yayınlandı. Suç, dram, gerilim kategorilerinde yer bulan dizinin gösterim süresi 43 dk. IMDB puanı 8,4 ve bence hak edilmiş bir puan, hatta oy verdiğim dizilerden.
Dizinin konusu enteresan olsa da ben karakterleri diziden daha çok sevdim. 3. sezon, ilk iki sezon kadar beni çekmese de kendisine, finalde düşen temponun yeniden yukarıya çıkması, yeni sezonu izlemek için bir neden oldu bana diyebilirim..
Jonathan Nolan'ın kaleminden televizyon ekranlarına yansıyan dizide, gerçek zamanda paranoyaklık olarak adlandırdığımız "izleniyoruz, dinleniyoruz" hissinin farklı bir bakış açısıyla ele alınışı ile karşılaşıyoruz. Makine kelimesi dizide en çok tekrar eden kelimelerden biri. Diğer tekrarlar da Mr Reese ve Harold :)
