Mevsimler de birbirine karıştı, insanlar da ve buna ek olarak benim uyku düzenim de. Gece yatmak bilmez sabah kalkmak bilmez moddayım.
Bu sabah telefonun alarmını geç kalmamak için 1 dk aralıklarla 2 saat boyunca kurmuş olmama rağmen saat 9.00 da gelen şirket aramasıyla uyandım. Alo demeden önce bir ses açma tekniğim var ki gören beni opera sanatçısı zanneder :))
Ama gelin görün ki çay içmeden bir de üzerine sigara içmeden benim sesim akşam 5.00 bile olsa açılmaz :( Karşıdaki yemedi tabi benim saatlerdir uyanık olduğumu. Ben de B planına geçiş yapıp sigarayı bırakmaya çalışıyorum da sesim boru gibi günlerdir böyleyim kendime gelemiyorum dedim ve bir sevgi seliyle karşılaştım :)
Güldüğüme bakmayın sinir bozucu bir durum var ortada. Bu ara hakikaten gecenin 4 ünden önce uyuyamıyorum. Okul zamanı sınav haftasında ders kitabımı açmamla gözlerimin kapanması bir olurdu nerede olursam olayım :) Etütden yatağıma zor giderdim. Yeniden bir sınav psikolojisine girmem lazım. Ben en iyisi bir sınava hazırlanayım ama hangisine ? Eş dostsuz ahhh pardon klavyem sürçtü sınavsız girilebilen yer yok aslında bulurum bir tane. Kalın sağlıcakla :)
