6 Temmuz 2014 Pazar

Ruh Halim :)

Geç kaldım söylemek için ama hepinize Hayırlı Ramazanlar :) Dua kapılarının sonuna kadar açıldığı bu mübarek ayda hepimizin gönlümüzden geçen güzellikler gerçek olsun inşallah :) 

Sağlık durumu el verip de, çalışma şartları zorlamayan veya evde oluşunu avantaja çevirip oruç tutan herkesin orucunu Allah kabul etsin. 

Hiç bir zaman bu oruç tutmuyor, şu neden oruç tutmuyor diyenlerden olmadım. Bu kafa yapısındaki insanlardan da olabildiğince kaçtım. İbadet desinler diye yapılmaz, inanç gereğidir ve herkes sizinle aynı şeye inanmak ya da aynı ibadetleri yerine getirmek zorunda değildir. Özetle herkese saygı duymak gerek. 

İşsizlik günlerim bana ilaç gibi geldi. Dinlendim ve evde yapılacak pek çok birikmiş işe biraz zaman ayırma şansım oldu. Annem de bu anı bekliyormuş gibi hemen evi boyatalım dedi :) Resmen canımdan bezdim şu boyama günlerinde ama sonuç güzel oldu tabi ki :) 

Bol bol dizi ve film izleyip, kitap okudum. Kpss sınavı için evimden 102 km uzaklıkta bir okul çıkınca şansıma, protesto ettim ve sınava girmedim :) Şimdi iyi ki gitmemişim diyorum çünkü sınava giren herkes samimi küfür dolu sitemlerini savuruyor evrene :) 

Bunun dışında iftar güzel ama sahur beni biraz uykusuz bırakıyor, malum acıkmamak için yemelere doyamayıp, sonra ne yana dönsem damacana gibi yuvarlandığım için güneş görünene kadar oturuyorum :) 

İşte size sahur sonrası ben fotoğrafı ile yazımı sonlandırıyorum. Tüm Kpss zedelere geçmiş olsun. Merhamet diliyorum, nereye gideceğini bilir bu dilek :) Sevgilerimle..  


11 yorum:

  1. Allah kabul etsin canım, süre o kadar uzun ki ben de tutsam son dakikaya kadar ne bulsam yerdim herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ben de aynen öyle yapıyorum, baskülden uzak günler geçiriyorum :)) Sağol canımmm benim, amin inşallah :)

      Sil
  2. Yazınızı okurken çok eğlendim...çok güldüm şu kedi fotosuda beni bitirdi. Tutabildiğim günlerde sahurdan sonra bende bu haldeyim....Tek olmadığıma sevindim.Takipçinizim bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen iade-i ziyarete geldim ve blogunuzu çok beğendim :) O kedi tüm anlatmak istediklerimi özetledi :) Yine beklerim, sevgilerimle..

      Sil
  3. Hayırlı Ramazanlar..
    Hepimiz güneş görene kadar oturuyoruz demek ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece kuşu olduk hepimiz :) Sessizliğin sesinde sabah etmek hoş :)

      Sil
  4. o zaman tutsun ki o dileğiin :)

    YanıtlaSil
  5. Kpss ye girseydin keşke. Kpss den iyi bir puan alıp işe başlayacaksın diye bekliyorduk bizde..:)
    Hadi hayırlısı. Umarım her şey gönlünce olur..
    Inanc ibadet hakkında yazdıkların çok güzel. Insanlar bu oldukça basit ve güzel bakış açısına sahip olsalardı dünyada bu kadar kutuplaşmalar , nefretler , savaşlar , cinayetler olmazdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dini konularda gerçekten akıl, mantık ve vicdanı bir arada tutup buna göre konuşanlar çok nadirdir ama bana göre gerçek inanan bu insanlardır. Eğer ibadeti kul için değil Allah için yapıyorsa insan, kendi iç hesaplaşması ile öyle meşgul olur ki başkalarını eleştirecek gücü kendinde göremez. Ne yazık ki bazıları kendine bakmadan başkalarına fetva vermeye pek meraklı. Görmemek, duymamak lazım böyle insanları, cehalet deyip geçmek gerek.

      Kpss konusunda bana resmen komplo kurdular :)) Baktılar ki bu kız her sene utanmadan sınava giriyor, bu defa kesin yüksek puan alacak, onu ancak bu şekilde bu sevdadan vazgeçiririz dediler hainler :))

      İnşallah güzel şeyler olur, ne diyelim kısmet, çok teşekkür ederim, samimi yorumlar için, çok mutlu oldum :) Sevgilerimle..

      Sil
    2. Çok harika ifade etmişsiniz. yazdıklarınıza tamamen katılıyorum. yüreğinize sağlık....

      Sil