10 Temmuz 2014 Perşembe

Deracine Selülit Serumu


Hiç bir zaman mükemmel bir insanım diyemedim. Bu sadece fiziksel anlamda değil aynı zamanda kişisel nedenlerle de vardığım bir sonuç. Zaten ben mükemmelim diyen insanları da sorunlu olarak gören bir toplum olduğumuz için ezik olmaya mahkum ediyoruz hem kendimizi hem de çevremizdeki insanları. Neyse kendi iç ve dış hesaplaşmamı başka bir yazıda deşerim :) Şimdi size üşenmeden kullanınca olumlu etkilerini gördüğüm Deracine Selülit Serumundan bahsetmek istiyorum.


Bu ürünün kutusunda merak ettiğiniz pek çok sorunun cevabı var ama henüz kullanmayanlar için kısaca bahsedeyim. 
  • 100 bitkisel bir ürün olduğu için gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. 
  • Vaatlerinden bir tanesi ileri derece selülit oluşumlarına etki ettiği yönünde ki, bir kere insana bulaşınca bu melet ileri seviyeye ulaşması inanın an meselesi. 
  • Yağ depolanmasını engeller ve ciltte oluşan tümsek görünümüne engel olur. 
  • Dolaşımı düzenler ve kılcal kan damarlarının dayanıklılığını arttırır. 
  • Selülitli bölgesindeki fazla suyu atar ve ödemi azaltır.
  • Renklendirici ve esans içermez.


12 hafta sonunda yapılan test sonuçlarına göre;

  • Katılımcıların %100 ünde cilt sıkılaşması görülmüş. (Düzenli olarak kullanımı gerektiren bir ürün dolayısıyla her gün selülitli bölgeye masaj yapıyorsunuz. Bu da ciltte sıkılaşmaya neden oluyor. Gayet mantıklı)
  • %90 ında selülit görünümde azalma meydana gelmiş. (Ben henüz o %90 a giremedim ama azimliyim :
  • % 70 inde bacaklarda incelme görüldü (Bunun düşüncesi bile hoş :) 
Harici kullanım için formüle edilmiş olan Deracine Selülit Serum her gün temiz cilde aşağıdan yukarıya doğru dairesel hareketler yapmak suretiyle uygulanmalı. Kolay kuruduğu için giysilerde leke bırakmıyor. Fakat kokusu biraz tuhaf


Gelelim kendi yorumuma; 
  • Kokusu biraz tuhaf az önce de söylediğim gibi ama öyle çok da rahatsız edici değil.
  • Her şişenin ucunda bulunan minik kapak bir sonraki gün kullanıma olanak sağlıyor.
  • Selülitli bölgeniz çok geniş bir alana yayılmamış ise bir şişeyi 2 gün kullanabilirsiniz. 
  • Yine her şişe de ekstra bozulmayı önleyici bir tapa/tıpa kullanılmış. Bu da sanırım bitkisel bir ürün olduğu için hava ile teması engelleyerek raf ömrünü uzatıyor. Hem de benim gibi sakarlar sağa sola dökmüyor :) 
  • Uzun süre üst üste kullanacak kadar sabırlı ve özenli biri olmadığım için minik bir selülit bölgesi dünyalara taştı, dolayısıyla düzenli kullanım şart. Üşenmek yok :) 
Bu arada ürünün tam adı : Deracine Selülit Serumu / Anti- Cellulite Serum  /Bitkisel Kaynaklı / Complex D17

Herkese güzelliklerle dolu günler dilerimmm :) 

2 yorum:

  1. Ambalajına bayıldım, çok havalıymış :) Fiyatını merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 60-80 TL arasında değişiyor canım benim :) Ben indirimden bir arkadaşımın ciddi teşviği sonunda aldım. Hatta dedi ki alırken artık almazsan, selülitlerin bedeninden ayrılıp başlı başına bir yaşam sürecek artık yeter :) Öyle böyle değil yani bu teşvik :)))

      Sil