29 Temmuz 2014 Salı

Hepimize Nice Mutlu Bayramlar :))

Sabır ve tefekkür ayı, on bir ayın sultanı mübarek Ramazan ayı sona erdi, kavuştuk bir bayrama daha. Bu Ramazan ayında soframızda Allah ne verdiyse vardı :)) Allah a şükürler olsun hep verdi, soframız hiç boş kalmadı. Akşam ezanı hiç bu kadar kıymetli, su içmek hiç bu kadar anlamlı olmamıştı. Her Ramazan aynı hisle bayrama kavuşmanın mutluluğunu yaşıyorum. 

Tutabilen herkesin Allah orucunu kabul etsin. Ve cümlemize nice Ramazanlar, nice Bayramlar nasip etsin. Ramazan'ı Bayrama kavuşturan Allah, dünyanın neresinde olursa olsun, zulüm gören, dara düşen, yardım dileyen kullarından merhametini eksik etmesin inşallah. 

Ve son olarak, hepimize nice Mutlu Bayramlar dilerim :)) Sevgilerimle...    

2 yorum:

  1. Geç kaldım. Geçmiş bayramını kutlarım. Görseldeki çileklere de bayıldım. Olsa da yesek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yemeye kıyamam galiba olsa da :)) Ben de kutlarım canım bayramını biz kendi aramızda konuşmuştuk ondandır bu gecikme :) Sorun değil :)

      Sil