13 Temmuz 2014 Pazar

Suits

Bazı insanlar hayal kurar, bazıları hayallerini yaşar :) Mesela avukat olsam ne güzel olurdu deyip, bir kaç adli durumda mahkemeden görüşümü istedikleri için duruşmalara katılmıştım vakti zamanında. Hiç öyle filmlerdeki, dizilerdeki gibi değilmiş duruşmalar. 15 dk da 15 dava karara bağlandı, itiraz ediyorum sayın hakim, reddedildi de duymadım hiç :) 

Nereden çıktı bu derseniz eğer, sadece konusunu değil oyuncularını da hayranlıkla izlediğim bir diziden bahsetmek istiyorum sizlere. "Suits" Newyork'da marka haline gelmiş bir avukatlık bürosunda çalışan Harvey (Gabriel Macht), diğer isimleri saymama gerek yok sadece Harvey dermişim :) Neyse, Newyork'da bir avukatlık bürosu, bu büroda ortak olmak için mücadele içinde bulunan avukatlar, zorlu duruşmalar, bol itirazlar, dosya işleri vb. teknik konuların yer aldığı bir dizi. Bu kadar mı elbette değil :) 




Louiss (Rick Hoffman) dizinin en güldüren ve diziyi en sevdiren karakterlerden biri benim için. Çamur banyosu keyfi görülmeye değer :) 


Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır cümlesini, her başarılı erkeğin arkasında bir Donna (Sarah Rafferty) vardır şeklinde hafızalara kazıyan Donna karakteri olmasaydı dizi bu kadar başarılı olur muydu bilmem. 


Jessica (Gina Torres) kurtlar sofrasında, doğru adımları atınca kadının ayaklarını nasıl yere sağlam basabileceğinin sembolü olmuş durumda dizide. 

Mike (Patrick J. Adams) zekayı küçümseyen insanlara, kendini değersiz hissettirecek kadar zeki karakteriyle izlerken beni bile strese soktu. Unutkan olmak ve hiç bir şeyi unutmamak işte bütün mesele bu dostlarım :) 


Ve Harvey, hakkında konuşmak istemiyorum :) İzleyince ne demek istediğimi anlayacaksınız bence :) 

Dizinin IMDB puanı 8,8. Şuanda 4. sezon yayınlanıyor. 1. sezon tanışma dersek eğer, 2. sezon bence biraz vasattı. 3. sezon ben buradayım dedirtecek gelişmeler ile dizinin yeniden ayağa kalktığı ve devamının geleceğinin işareti oldu bana göre. 4. sezon şimdilik iyi gidiyor ben de merakla yeni bölümleri bekliyorum. 

Komedi ve dram kategorilerinde yer bulan dizi, Amerikan yapımı, orijinal dili İngilizce olup, 42 dakika sürmekte. Kısa Amerikan dizileri izlemeye alışkın olanlar için bu süre biraz uzun gelebilir.

Görseller dizinin yayınlandığı orijinal tv kanalı USA Network'den alınmıştır. 

Bir takım sansasyonel olayların yanı sıra, iş ahlakı gibi kavramlara vurgu yapan, çekişmeli bir iş yerinde, koltuğunu sağlama almaya çalışan avukatlar, çözmeye çalıştıkları zorlu davalar ve bunun yanı sıra bir takım komik diyalogların yaşandığı güzel bir dizi bence. Bu da en sevdiklerimden biridir benim. Şimdilik bu kadar...

Sevgilerimle..




6 yorum:

  1. Sevgili Revnak mim yazımın sonunda kimseyi mimlememiştim.Ama senin cevaplarını merak ediyorum yazıyı güncelledim seni mimledim kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm :) İlk fırsatta cevaplayacağım :)

      Sil
  2. ödül verdim kiiiiiii sana :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir diziye benziyor. İzleyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel güzel biraz gözümüz gönlümüz açılsın bazen de değil mi ama :))

      Sil