17 Temmuz 2014 Perşembe

Vikitap


Blog dünyasında pek çok blog yazarının, özellikle kitap okumayı ve okuduğu kitaplar ile ilgili yazmayı seven blog yazarlarının aşina olduğu bir internet sitesi Vikitap. Bilmeyen vardır elbet diyerek kısaca bahsetmek istedim size Vikitap'tan.

Kitapseverler için sanal kütüphane sloganı ile yola çıkan Vikitap, okuduğunuz kitapların listesini oluşturabileceğiniz, sevdiğiniz veya beğenmediğiniz kitaplar ile ilgili yorum yapabileceğiniz, favori yazar ve kitaplarınızı kayıt altına alabileceğiniz bir kitap güncesi esasen. 

Aynısından film arşivi için olsun istiyorum. Belki de vardır da benim haberim yoktur :) 

Benim gibi hafızanız kötü ise okumak istediğiniz kitapları, okuduğunuz fakat kütüphanenizde olmayan kitapları ve kütüphanenizdeki kitapları otomatik formda işaretleyerek kendi listenizi oluşturabiliyorsunuz. 
Severek kullandığım bir online kitap listesi. Daha önce kendime wordden bir liste yapmıştım ama bu daha pratik geliyor :) 

Bazen çok yavaşlıyor site, bazen de okuduğum kitabı bulamıyorum ama bunlar çok nadir yaşanan durumlar. Bu nedenle sizlere de tavsiye ederim :)   

Daha fazlası için http://www.vikitap.com/ adresine bir göz atabilirsiniz :) 

Sevgilerimle..

10 yorum:

  1. Hey benim gibi az kitap okuyan çok film izleyen birisi bile Vikitap'ta yer alıyorsa herkes yer almalı :)
    Çok güzel bir paylaşım olmuş ve bir de http://www.neokur.com/ adresine göz atmalısın ;) ben ikisine de üyeyim ve bu yazıyı okuduktan sonra Vikitap'a girdiğimde bir bildirim geldi Revnak Nüma Vikitap'ta diye hemen takibe aldım almasına ama kafama şu takıldı aynı bildirimden sana da gitmiş olması lazımdı sen niye takibe almadın bakim :) çok kötüyüm di mi? :)))

    Bu arada film arşivi için de var var olmasına da ben hiçbirini beğenmedim yine en iyisi IMDb'de oluşturacağın arşiv ;)
    Biliyorsun orada da üyelik yapıp filmlerini puanlayıp kategorilere ayırabiliyorsun en temizi en sağlamı o bence. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neokur u bilmiyordum, bakacağım hemennn :) IMDB sağolsun her yerden yetişiyor imdada :) Ben yeni gördüm mailde bildirimi :) Ne fenasın var ya :)

      Sil
    2. Sen ekleme beni ve ben fena olayım değil mi? Oyyy anemmm :)

      Sil
    3. Ekledim ve senden yeni kitap girişleri bekliyorum haberin olsun :)

      Sil
  2. Vikitap'ı seviyorum. Yıllık kitap hedefi oluşturup sonra da her okuduğum kitabı kaydedip hedefime ne kadar kaldığı kısmını izlemek zevkli oluyor. Gerçi bu yıl stresli oldu, hedefimi büyük tutmuşum. Daha yarısını bile okuyamadım, kıvranıyorum hedefime ulaşmak için :)
    Vikitap'ta hemen bakıyorum sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hedefine ulaşamadıysan ben kafamı kuma gömmek istedim şu an :) O kadar çok okuyorsun ki ben kendimi eksik hissediyorum sen kitap paylaştıkça :))

      Sil
  3. Senin vikitabın maşallahı var :d

    YanıtlaSil
  4. hiç bilmiyordum bu siteyi. güzel bir siteye benziyormuş. yayının sayesinde öğrendim. hemen inceleyeyim..
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim çok seveceksiniz :) Çok güzel bir site :)

      Sil