17 Temmuz 2014 Perşembe

Mimmmm mimmm mimmm :)

Serhira Sertaç Cihan çok güzel bir mim cevaplamış. Ben daha önce, pek çok blog yazarına yorum yazarken söylediğim gibi mim okumayı çok seviyorum. Çok orijinal cevaplar veriyor yazarlar ve ayrıca yazarı tanımak adına güzel bir yöntem. Sevgili Serhira'nın mim cevaplarını çok beğendim, o da sağ olsun beni mimlemiş :)

1.En çok kırıldığın / incindiğin kelime?

Saatlerce karşımdakine bir şey anlatıp cevap olarak "peki" dendiği zaman aslında kırılmıyorum ama cidden sinirleniyorum. Sonra kendi kendimi yiyorum :) Biri bana anlattığım onca şeye rağmen "peki" deyince ruh ve yüz halim aynen budur :)


2.Herkesin kullandığı bir kelime olur.Ama senin için bir insan olur.O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın? Ne düşünüyorsun?

Böyle bir durum yaşamadım galiba cevap bulamadım :) Belki de bu soruyu anlamamış olabilirim :)



3.Seni en çok duygulandıran şarkı?

Çok fazla şarkım var beni duygulandıran hangisini yazsam bilemedim. Aslında çok duygusal bir anıma denk geldiyse vur patlasın çal oynasın bir şarkıda bile ağlama potansiyeline sahibim :)

4.Daha önce seni bırakan biri geldi.Senden bir şans istedi sen de o şansı verdin.Ama buna rağmen yine bırakıp gitti.Şimdi yine pişman ne yaparsın?

Açıkçası ben bu konuda biraz net bir düşünce yapısına sahibim. Hiç kimseye ikinci bir şans vermedim bu güne kadar ve bu kararımdan dolayı hiç pişman olmadım. Bu nedenle gidene güle güle demek lazım :)

5.Nefret mi aşk mı?

Her mimin manasız soruları oluyor bu mimin manasız sorusu da bu. Nefret cevabını verenler psikolojide nasıl bir sınıfa giriyor onu merak ettim şimdi :)

6.Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?

Önce sakinleşmesini beklerim :) Sonra kendimi sorgularım acaba ne kadar haksız ya da haklıyım diye. Resim kafamda netleşince savaşırım :) Çünkü bazı insanlar vardır ya kalp kırıklıklarından çok yaralanan. İşte ben onlardan biriyim :) Nasıl kırılınca bir yanım eksik hissediyorsam, kalp kırınca da öyle hissedenlerdenim. Bu nedenle mutlaka tamir için çaba sarf ederim.

7.Nasıl ağlarsın,bağırarak mı içine atarak mı?

Her daim, her şekilde, her yerde :) Toplu taşıma aracında okuduğum kitaptaki karakter için hıçkıra hıçkıra ağladığımı bilirim :)

8.En korktuğun şey?

Biraz fazla korkak bir insanım. Liste uzun. Ama Allah bana sevdiklerimin acısını yaşatmasın.

9.Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin?Kendini nasıl sakinleştirirsin?

Müzik dinleyerek.

10.Bazen kızılmasından hoşlanırsın.Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?

Allah anneme ömür versin. Annem de bana annelik iç güdüsüyle her daim kızsın varlığını hissettirsin :) Terliğini giy, neden yemek yemedin, az sigara iç, uyurken hep üstünü açıyorsun :)))

11.Şiir/Müzik/Öykü/Deneme?

Hissederek yazılan her satır, her mısra, her melodi.

12.En son ne için ağladın?

Ben çok ağlayan bir insanım :) Her şey için ağlayabiliyorum. Geçenlerde bir çocuğun fotoğrafını paylaşmışlardı. Detay vermek istemiyorum ona içim yandı tutamadım kendimi. Savaş korkunç bir şey.  

13.Birinde hemen etkilendiğin özellik?

Ses tonu ve üslup. Bazı insanlar vardır, saatlerce o konuşsun ben dinlerim derim :)

14.Dayanamadığın şey?

Allah sonradan görme insanlardan esirgesin. Haksız kazanç elde edip insanlara büyüklük taslayan, makam sahibi olup, altındakilere zulüm edenler, cahil olup, ahkam kesenleri görünce Allah'ım bana verdiklerin için şükürler olsun deyip, o insanlardan olabildiğimce uzağa kaçıyorum.

15.En sevdiğin duygu?

Hüzün ve mutluluk kardeş derler ya klasiktir. Ben hissettiğim tüm duyguları seviyorum. Düşünsenize hiç mutlu olmamak ya da hiç bir şeye üzülmemek, hiç sevmemek ya da bilinçsiz bir şekilde her şeyi, herkesi sevmek...Bunu yaşamak hissetmek dünyanın en korkunç şeyi olsa gerek. Baharat gibi, azıcık azıcık tüm duyguları tatmak gerek hayatta. Sahip olduklarımı seviyorum, adı her ne ise. 

Bir mimin daha sonuna geldik :))) Sevgilerimle...

6 yorum:

  1. Bu mimi bende yapmistim, cok güzel, seninde cevaplarin cok hos olmus :) Savas fotograflarina bende dayanamiyorum, özellikle cocuklarin perisan hali, hala gördügüm iki cocugun fotografi beynimde aklima geldikce icim yaniyor senelerdir. Bu yüzden herzaman halimize sükür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ne yazık ki görünce unutulacak fotoğraflar değil. Şu an bile gözümün önünde. Hakikaten öyle şükretmek için binlerce nedenimiz var. Sevgilerimle..

      Sil
  2. ''Az sigara iç, uyurken hep üstünü açıyorsun'' ah annelerimiz..
    14. soruya verdiğin cevap var ya anladın sen onu ;)
    Bir de son olarak mimi okuyunca ben 'peki' :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaaa o peki nin ne zaman geldiği çok önemli :)

      Sil
  3. Güzel cevaplar :) Tanıdığım birine benzetiyorum seni nedense :)

    YanıtlaSil