16 Temmuz 2014 Çarşamba

Sevgi ve Dostluk Ödülü

Merhabalar, bir gün mutlu bir gün depresif ruh hali ile günleri geçirirken, yine depresif bir günü arkada bırakıp bilgisayarı açınca iki farklı blog yazarından sevgi ve dostluk ödülü aldığımı görüp sevindimmmm :))

Sevgili Sade ve Derin ve Serhira bana ödül vermişler, ödülün ismi de nasıl güzel, sevgi ve dostluk ödülü. Sevgi ve dostluk bu dünyada en çok ihtiyaç duyduğumuz vücut bulmuş kavramlardan iki tanesi, yüreklerine sağlık.  

Bu blog benim ikinci blogum. Ben bu yeni isme ve yeni şablona alışmaya çalışırken, bu kadar kısa zamanda bana ödül verilmesi nasıl mutlu etti beni anlatamam. 

Ben bu ödülü, düşünerek yazan, vicdan sahibi, para kazanmaktan ziyade en büyük amacı yazmaktan zevk almak olan, her gün yazdığı yazılarla yeni şeyler öğrenmeme veya yeni şeyler araştırmak adına bir ışık yakan, koşulsuz bir şekilde okuyucularından bildiklerini esirgemeyen, güzel yürekli tüm blog yazarlarına gönderiyorum. Bana neden ödül gelmedi diyen ya da daha önce bu ödülü alanlara da bir kez daha gitsin bu ödül :)

Sevgilerimle...
  

12 yorum:

  1. merhaba takipçin oldum bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heme geliyorum iade - i ziyarete :) Hoş geldiniz :))

      Sil
  2. Merhaba :)
    Ödülün kutlu olsun ki :))

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederiim :)
    Nice nice ödülleree :)

    YanıtlaSil
  4. tebrik ederiim :) blogunuz çok SEVGİli duruyor, takibe aldım :)
    bloguma bende beklerim :) teşekkürler ;)

    http://pembesari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog linki olmasa bulamayacaktım :) Hoş geldin, ben de hemen geliyorum takibe, yine beklerim. Sevgilerimle..

      Sil
  5. Sevgili Revnak yazın için çok teşekkürler çifter çifter gelmiş ödüller seviliyorsun demek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkür ederim :)) Duygular karşılıklı, sevgilerimle :))

      Sil
  6. Hak ediyorsun sen ama bu ödülü :) Tebrikler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni tebrik ederim sen de almıştın bu ödülden :) Teşekkür ederim canım Sevdoşummm

      Sil